Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie (comanda online,livrare sau ridicare din magazin).
Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris SC PRB SHOP SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara va fi procesata conform prevederilor garantiei.
Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor.
Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Pentru produsele achizitionate din magazin sau online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa notifice in scris SC PRB SHOP SRL in termen de 48 de ore de la livrarea produsului. Orice sesizare ulterioara va fi procesata conform prevederilor garantiei.
Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor.
Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.